РЕГЕНЕРАЦІЯ (РЕМОНТ) АККУМУЛЯТОРНИХ БАТАРЕЙ.

Регенерація аккумуляторних батарей завойовує популярність. 80% акумуляторів виходять з ладу у зв’язку із сульфатацією. Відтепер з нею можна успішно боротися!

Ми маємо обладнання яке успішно перетворює сульфат в активні матеріали за допомогою процесу ектричної високочастотної пульсації.

2PbSO4 + 2H2O ->Pb + 2H2SO4 + PbO2

фото.jpg

Цей процес відновлює ємність аккумулятора, що дозволяє продовжити термін використання такої батарей. Також використання аккумуляторного регенератора під час проведення технічного
обслуговування, дозволяє суттєво добавити кількість циклів зарядження батареї та термін експлуатації попереджаючи процес сульфатації.

Аккумуляторний регенератор може використовуватись з будь-якою батареєю свинцово-кислотного типу:
- стартерними батареями,
- стаціонарними батареями,
- тяговими та полутяговими акумуляторами,
- нікель-кадмієвими батареями.

У деяких випадках відновлення не є можливим. Діагностувавши АКБ наші спеціалісти повідомляють про можливість ремонту та економіку питання.


НАРІЗКА (ВІДНОВЛЕННЯ) ПРОТЕКТОРІВ СУЦІЛЬНИХ ШИН

При рівномірному зносі суцільних шин (коли на торці та образуючої колеса) немає порізів та вирваних ділянок, ми можемо запропонувати нарізку (відновлення) протектора колеса, що продовжить строк служби до 1-1.5 років. 

Вартість даної послуги складає від 900 до 1350 грн. в залежності від розміру колеса.

шина.png       шина1.jpg

РЕМОНТ БЛОКІВ КЕРУВАННЯ

Наше підприємство пропонує такупослугу, як ремонт блоків керування навантажувачів, чим відрізняється від більшості інших сервісних компаній. Зазвичай сервісники пропонують при виявленні несправності блоків керування їх заміну.

Вартість блока керування навантажувача може складати від 1000 до 3500 ЕВРО. Після отримання заявки від клієнта з припущенням такої несправності, на діагностику відправляється сервісний інженер, який обов’язково розбереться з причинами, які привели до виходу з ладу блока.

Як правило, ми пропонуємо доставити цей пристрій на ремонт у нашу майстерню. Вартість даного ремонту не перевищує 20-40% від ціни нового блока керування.


            фото 3.jpgфото 2.jpg


РЕМОНТ ЗАРЯДНИХ ПРИСТРОЇВ ТА ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ

Вартість нового зарядного пристрою або електродвигунів може складати від 500 євро до кілька тисяч.
Далеко не завжди проблема є проблемою. Так капітальний ремонт електродвигуна може складатися з таких робіт:
діагностики,
розбірки (дефектовки),
-очистки,
-перемотки,
-пропитки,
-просушки,
-фарбування,
-ревізії токознімальних кілець та підшипникових вузлів із заміною підшипників,
-змазки,
-відновленням посадочних місць,
-електричних іспитів
-настройку.     
Такий ремонт зазвичай не перевищує 25-30% від вартості нового.

фото 6.jpgфото 5.jpgфото 4.png

РЕМОНТ ГІДРАВЛІЧНИХ ЦИЛІНДРІВ

Основні несправності гідравлічних циліндрів такові:
- зношення ущільнюючих манжетів,
- корозія,
- механічні пошкодження штока,
- пошкодження гідьзи гідроциліндра.

Строк постачання ущільнень складає до 10 днів. Вартість штока гідравлічного циліндра навантажувача може доходити до 2000 євро, а гідроциліндра у зборі – ще більше. Терміни постачання штока або гідроциліндра можуть складати від 2-х тижнів до кількох місяців. Ми пропонуємо ремонт гідроциліндра у наший спеціалізованої майстерні.

Розбірка, збірка, виготовлення та заміна нових ущільнень не перевищує 1-2 тисяч гривень. Така робота виконується протягом однієї зміни. При механічному пошкодженні штока або корпуса гідроциліндра  - ми можемо виготовити даний вузол по зразку. Терміни виготовлення до 5 днів, а вартість складає 10-20% від нового гідроциліндра.


цилиндр.jpg         цилиндр.png